Σάββατο 4 Ιουλίου 2015

Γιατί μπαμπά αισθάνομαι σαν τον Βέγγο;

02-07-2015 - MediaΜπορείς να με πεις και αφελή καλέ μου άνθρωπε, αλλά δεν περίμενα να το ζήσει αυτό η δική μου γενιά, νόμιζα πως όλα αυτά ανήκουν στην ιστορία.

Για κοίτα όμως, που πάλι βρίσκει τρόπους η άτιμη να επαναλαμβάνεται.

Οι "ερωτήσεις", και οι "απαιτήσεις" πάντα οι ίδιες, με παραλλαγές όμως...

...στα " πειστικά αντικείμενα", χθες ήταν ο βούρδουλας, σήμερα το μικρόφωνο. Όχι καλέ μου άνθρωπε, δεν υπερασπίζομαι το ναι η το όχι, τουλάχιστον όχι σε αυτό το κείμενο.

Υπερασπίζομαι το δικαίωμα να αποφασίζω για αυτά που πιστεύω ελεύθερα, και αρνούμαι να το παραδώσω στους τάχα μου έξαλλους πολίτες, η στους τάχα μου έξαλλους πολιτικούς, η πολύ περισσότερο στους τάχα μου έξαλλους δημοσιογράφους, μέσα και έξω από την χώρα μου, όταν μάλιστα αυτοί είναι και οι υπεύθυνοι για αυτό το χάλι. 
Δεν πάει να χτυπιούνται (και να χτυπάνε) πάνω, δεν πάει να χτυπιούνται (και να χτυπάνε) κάτω, όσο περνάει από το χέρι μου, εγώ θα αποφασίζω για το μέλλον το δικό μου και της οικογένειάς μου, ΕΓΩ!!!

Ναι, υποχρέωση μου είναι επίσης, να υπερασπιστώ και το δικό σου δικαίωμα να αποφασίζεις και εσύ για όποιον "άλλον" θέλεις...
Τα τελευταία πέντε χρόνια χάσαμε τα περισσότερα δικαιώματα μας καλέ μου άνθρωπε, ας μην χάσουμε και ένα από τα τελευταία που μας έχουν απομείνει.
Να μην τρώμε πια σφαλιάρες στα παραβάν...





Ακάλυπτος